top of page
20240410-IMG_2476-Verbeterd-NR.jpg

Veelgestelde vragen

Wil jij graag gebruik maken van Studio Noord? Dan begrijpen we dat je nog enkele vragen hebt. Hier vind je antwoorden op veelgestelde vragen. Als jouw vraag er niet tussen staat, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen!

Hoe boek je Studio Noord?

1.

Kies jouw tijdslot & datum

Via onze online agenda zie je direct welke dagen en tijdsloten beschikbaar zijn. Je kiest als eerste een tijdslot van 2, 4, 8,10 of 12 uur. Nadat je het gewenste tijdslot hebt geselecteerd, kun je jouw datum en starttijd kiezen. 
 

Let op: De geboekte tijd is inclusief opstarten en opruimen. Plan dit dus mee in je keuze. 

2.

Vul je gegevens in en rond de betaling af

Na het selecteren van jouw planning, vul je je gegevens in en word je automatisch doorgestuurd naar de betaalpagina. Hier kun je ook eventuele extra’s toevoegen, zoals onze unieke bedroom-setting. Zorg ervoor dat je de betaling afrondt om je reservering definitief te maken. 

3.

Ontvang jouw bevestiging en factuur

Zodra de betaling is voltooid, ontvang je een bevestiging en een factuur per e-mail. 

Daarnaast sturen we je een handige uitleg over de studio. Hierin vind je belangrijke informatie om je goed voor te bereiden, zoals de routebeschrijving en tips voor je bezoek. 

4.

Boek extra opties

Wil je meer uit je bezoek halen? Het is mogelijk om gebruik te maken van ons team voor professionele foto- en videoproducties. Samen stellen we een pakket op maat samen, volledig afgestemd op jouw wensen. Interesse? Stuur ons een e-mail voor meer informatie. 

5.

Jouw boekingsdag

Op de dag van je boeking word je hartelijk ontvangen door onze host. Onder het genot van een kopje koffie, thee of cappuccino laten we je de studio zien en bespreken we kort de huisregels. Daarna heb je de studio helemaal voor jezelf. 

Heb je tijdens je boeking vragen? Onze host is altijd in de buurt om te helpen. Ook kun je gebruik maken van onze volledig ingerichte keuken. 

6.

Afronden en afscheid nemen

Vijf minuten voor het einde van je geboekte tijd komt de host terug om samen met jou af te sluiten. Zorg ervoor dat je op tijd begint met opruimen, zodat je alles netjes achterlaat. Zo kunnen wij ervoor zorgen dat de studio weer schoon en op tijd klaarstaat voor de volgende gasten. 

JJO_7143-Edit.jpg

Veelgestelde vragen

1. Wat is het adres? (navigatie)

Onze studio is gevestigd in Drachten, Friesland. Het adres is de Klim 9. Wanneer je de navigatie gebruik voer dan het volgende adres in: Zuiderdwarsvaart 13, 9203 HV in Drachten (Koster Administraties). Je kunt tussen de gebouwen bij Koster Administraties doorrijden om bij de studio uit te komen. 


2. Waar kan in parkeren?

Gratis parkeergelegenheid is beschikbaar bij de studio, waar ruimte is voor 5 auto's. Als je met meer auto's komt, is er op loopafstand rondom de studio parkeergelegenheid beschikbaar, waar je vaak ook kosteloos kunt parkeren.

3. Is er airconditioning? 
In de studio zijn verschillende airconditioners aanwezig die zowel koelen als verwarmen, waardoor je de temperatuur naar wens kunt aanpassen.

4. Wat zit er bij mijn boeking inbegrepen?

Onze studio beschikt over een aparte keuken met koffie, cappuccino en thee.

5. Kan in de studio boeken in het weekend? 
De studio kan zowel doordeweeks als in het weekend geboekt worden.

6. Hoe groot is de studio? 

De studio is een ruimte van ongeveer 90m2. Daarnaast heb je nog de beschikking tot een extra kleedruimte en keuken.

7. Kan ik in een fotograaf erbij huren?

Je kunt ervoor kiezen om een eigen fotograaf mee te nemen naar de studio of via ons een fotograaf bij te boeken. 

 

8. Hoe kan ik betalen?

Wanneer je je boeking hebt geplaatst word je automatisch doorgestuurd naar de betaalpagina. Hier kun je eenvoudig en veilig betalen via iDeal. De reservering is pas definitief als de betaling is voltooid.

9. Hoe zit het met de verlichting?

Wij zijn een daglicht studio die afhankelijk is van het weer. Daarom adviseren wij fotografen om hun eigen apparatuur en lampen mee te nemen. Als aanvulling daarop bieden wij ook een set van de Ledgo Bi-color kit, een continu lichtsysteem inclusief statief, die beschikbaar is voor gebruik.

10. Kan ik mijn boeking annuleren? 

Het kan natuurlijk voorkomen dat je om wat voor reden dan ook jouw boeking onverwachts moet verplaatsen naar een andere datum. Je kunt jouw boeking eenmalig kosteloos omboeken naar een andere beschikbare datum tot 7 dagen voorafgaand aan de gehuurde periode.

  • Bij annulering tussen 7 kalenderdagen en 48 uur voorafgaand aan de boeking, wordt 25% van de boekingskosten in rekening gebracht boven op het totaalbedrag.  

  • Bij annulering tussen 48 en 24 uur voor het geboekte tijdslot is dit 50% boven op het totaalbedrag.

  • Bij annulering binnen 24 uur wordt 75% in rekening gebracht boven op het totaalbedrag.  



11. Welke regels gelden er voor het huren van de studio?
Wanneer jij jouw boeking hebt afgerond ontvang jij van ons een factuur wat tevens ook de bevestiging is van jouw boeking. Met jouw boeking ben je akkoord gegaan met de algemene voorwaarden van Studio Noord en huisregels. Bereid je goed voor en lees vooraf de voorwaarden en huisregels op onze website. 

bottom of page